مقالات پرینتر

چه مارک پرینتری بهتر است؟ 10 برند برتر چاپگر

چه مارک پرینتری بهتر است؟ 10 برند برتر چاپگر

چه مارک پرینتری بهتر است؟ کدام تولید کننده برتر در صنعت تولید دستگاه های چاپ، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است؟ چگونه یک پرینتر عالی را انتخاب کنیم؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات و پرسش های مشابه را بدانید، با ما در رادین پرینتر همراه باشید.

تنوع پرینتر های موجود در بازار، باعث می شود تا مشتری در انتخاب گزینه بهتر سردرگم شود. از این رو توصیه می شود قبل از خرید نهایی، حتما مشخصات و ویژگی های یک پرینتر عالی را بشناسید و با برند های مطرح، آشنا شوید.

یک خرید مطمئن و مبتنی بر شناخت و آگاهی به شما کمک می کند تا کیفیت چاپ بسیار خوبی داشته باشید و از کارایی خوب دستگاه چاپ برای مدت زمان طولانی بهره ببرید. جهت ثبت سفارش برای خرید بهترین مارک پرینتر و استعلام قیمت محصولات ، با تیم پشتیبانی رادین پرینتر در ارتباط باشید.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟

برند اچ پی HP ، برندی همه کاره

برند معروف و سازنده چاپگر های اداری برای اولین بار در سال 1934 توسط دو جوان به نام های بیل هیولت و دیو پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو کالیفرنیا تاسیس شد.

HP Model 200A یک نوسانگر صوتی پیشرفته بود که با ورود به بازار اتقلاب بزرگی ایجاد کرد و همه را متوجه ویژگی های منحصر به فرد خود نمود. این اولین اختراعی بود که توسط این دو جوان کالیفرنیایی در سال 1938 طراحی شد و به ثبت رسید.

برند اچ پی روند توسعه کسب و کار خود را به صورت صعودی و در زمان بسیار کوتاهی پیمود و در سال 1972  موفق به ورود به دنیای صنعت محاسبات تجاری شدند. دومین اختراع بزرگ اچ پی، تولید LaserJet بود که در سال 1984 به وقوع پیوست.

غول سازنده محصولات الکترونیکی؛ اچ پی، محصولات متنوعی مانند لپ تاپ ها، رایانه ها، چاپگر های لیزری و دستگاه های جوهر افشان را طراحی می کند که بازار فروش جهانی را به خود اختصاص داده­اند و یکه تاز میدان رقابت هستند. اگر به دنبال یک مارک خوب جهت خرید پرینتر هستید، اچ پی را در اولویت انتخاب خود قرار بدهید.

 

 برند معتبر برادر BROTHER

اغراق نیست که بگوییم؛ برند معتبر برادر BROTHER ، یکی از تولید کننده های برتر پرینتر های چند منظوره در جهان است. منظور از چند منظوره این است که نه تنها عملیات چاپ و پرینت را انجام می دهد، بلکه با استفاده از آن می توانید کارهای مربوط به فکس، کپی و اسکن را نیز انجام بدهید.

شرکت برادر، فعالیت رسمی خود را از سال 1958 آغاز کرد. این برند محبوب جهانی اگرچه در وهله اول به تولید چرخ خیاطی اهتمام داشت اما به مرور زمان، حوزه فعالیت های خود را گسترش داد و به عرصه ساخت و طراحی پرینتر های با کیفیت وارد شد.

اولین پرینتر تولید شده توسط این کمپانی در سال 1971 وارد بازار شده و بر پایه طراحی ماتریس نقطه ای استوار بود. برخورداری از سرعت بالای چاپ یکی از دلایل اصلی محبوبیت این دستگاه چاپ در آن سال ها به شمار می رفت. برادر در همین محدوده باقی نماند و ظرف زمان کوتاهی توانست چاپگر هایی را تولید و روانه بازار کند که در نوع خود بی نظیر بودند.

برادر محدوده مرزهای جغرافیایی را در هم شکست و در کوتاه مدت، پا به سایر کشور های همجوار گذاشت. نوآوری های برادر همچنان ادامه دار بود تا این که اولین پرینتر های چند منظوره را در سال 1955 طراحی و تولید نمود.

در حال حاضر، طیف گسترده ای از پرینتر های برادر در مدل های لیزری و جوهر افشان در بازار موجود هستند که نسبت به نمونه های مشابه، دارای سرعت بالا و کیفیت برتر چاپ هستند. چاپگرهای چند منظوره، اسکنر ها و چاپگر های لیبل از تولیدات برتر این برند معروف جهانی به شمار می ایند که هر کدام مجهز به قابلیت های منحصر به فرد هستند.

 

برند کانن CANON ، پرینترهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای

اگر هنور به پاسخ این سوال” چه مارک پرینتری بهتر است” نرسیده اید، احتمالا درباره مشخصات و ویژگی های پرینتر کانن اطلاعی ندارید. کانن در ردیف برترین تولید کننده های چاپگر خانگی رتبه بندی می شود. این برند محبوب جهانی، چاپگر های خود را مبتنی بر پیشرفت های نوین و تکنولوژی های روز دنیا می سازد. کانن در سال 1933 و در کشور توکیو متولد شد.

اولین حوزه فعالیت این کمپانی به تحقیقات علمی در مورد دوربین های با کیفیت مربوط می شد تا اینکه به مرور زمان به افتخارات بزرگی دست زد. تولید فناوری دوربین زمینی، به عنوان اولین نمره درخشان در کارنامه کانن، آنچنان نام و آوازه ای بزرگ برای این برند معروف، ایجاد نمود که تا سال هاس به قوت خود باقی ماند.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تولید دوربین زمینی کانن، اولین چاپگر لیزری تولید شده توسط این کمپانی به صنعت چاپ وارد شد. کیفیت بالای محصولات کانن باعث شده است تا میزان تقاضا برای خرید دستگاه های چاپ کانن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

هم اکنون در بازار لوازم الکترونیکی می توانید لیست متنوعی از چاپگر های تک کاره ، چاپگرهای لیزری و پرینتر های جوهر افشان چند منظوره کانن را مشاهده کنید. مدل های imageRUNNER ، iSENSYS و Pixma محبوب ترین مدل های تولید شده توسط این کمپانی هستند.

 

برند اپسون EPSON ، یک تولید کننده برتر جهانی با کیفیت

طراحی و ساخت چاپگر EP-101، یک تحول عظیم در دنیای چاپ ایجاد کرد. این، اولین چاپگر دیجیتال مینیاتوری در جهان بود که توسط برند اپسون تولید شد. اپسون در سال 1985 با برعهده گیری مسئولیت محدود با شرکت Suwa Seikosha ادغام شد و به این ترتیب به دستاوردهای بزرگی رسید.

همکاری بین این کمپانی ها همچنان ادامه دارد. محصولات خانگی و اداری اپسون از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و سرعت بالایی در حین چاپ دارند. تجهیزات اداری اپسون شامل چاپگر ، پروژکتور و اسکنر بر اساس فناوری های روز دنیا طراحی و تولید می شوند. همچنین دارای فواید زیست محیطی زیادی هستند.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟ برند معتبر سامسونگ Samsung ، همیشه قابل اعتماد

کمتر کسی است که با برند سامسونگ آشنا نباشد. فعالیت طولانی مدت این کمپانی، از یک دنیا تجربه و دانش تخصصی در عرصه تولید دستگاه های چاپ، حکایت دارد. سامسونگ در سال 1969 و با تولید تلویزیون سیاه و سفید، شروع به کار نمود.

تولید ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو نیز از دیگر محصولات این برند معروف هستند. اولین چاپگر چند منظوره لیزری سامسونگ در سال 1990 طراحی و روانه بازار شد. جلوه ظاهری منحصر به فرد، ابعاد کوچک و جمع و جور دستگاه چاپ و برخورداری از قابلیت استفاده آسان، مشخصات برجسته چاپگرهای سامسونگ هستند که آنها را در بین سایر محصولات موجود در بازار، متمایز می کند.

بدون تردید، تولید چاپگر لیزری رنگی با قابلیت  NFC یک دستاورد بزرگ برای شرکت سامسونگ بود و این برند نام آشنا را در لیست برترین تولید کننده های صنعت چاپ قرار داد.

 

برند کیوسرا Kyocera ، ابر تولید کننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور

کیوسرا یک شرکت تجاری و یا بهتر بگوییم ابر قدرت تولید کننده ماشین آلات اداری با مسئولیت محدود در ژاپن است که اولین بار در سال 1982 و با ادغام شدن چهار شرکت از جمله سرامیک کیوتو، وارد صنعت طراحی دستگاه های چاپ شد.

اختراع دستگاه کپی Mita Industrial Company Limited در سال 2000 و سپس ساخت و طراحی KYOCERA Document Solutions Inc در سال 2002  نقطه عطفی در محوبیت این برند جهانی به شمار می روند.

کیوسرا جایگاه اول جهانی را در صنعت تولید چاپگر های با کیفیت به دست آورده و به عنوان غول صنعت چاپ معرفی می شود. پرینتر لیزری چند منظوره کیوسرا قابل مقایسه به هیچ یک از دستگاه های موجود در بازار نیست و به قابلیت های منحصر به فرد تجهیز شده است.

 

برند OKI ، تولید کننده بزرگ چاپگر های همه کاره

چه مارک پرینتری بهتر است؟ این برند ابر قدرت تولید کننده دستگاه های چاپ در جهان است. محصولات تولید شده توسط این برند محبوب در سطح جهانی شناخته شده هستند. این برند محبوب و معروف جهانی با تاکید بر محوریت تولید چاپگر های Dot Matrix در سال 1984 به فعالیت حرفه ای خود افزود و همچنان بر این اصل استوار و متعد است.

در سال 1989 شرکت OKI موفق شد اولین چاپگر های LED اروپا ، OL400 و OL800 را وارد دنیای چاپ کند. این کمپپانی در سال 2009 موفق شد تا ضمانت نامه سه ساله استاندارد را برای محصولات خود ارائه بدهد. این یک افتخار بزرگ بود که برای نخستین بار در سرتاسر جهان رخ داد.

تمرکز اصلی این کمپانی بر طراحی و ساخت چاپگر های لیزری رنگی مونو LED و MFP معطوف است. از این رو، توانسته بهترین چاپگر های همه کاره را با کیفیت عالی طراح و روانه بازار کند. مهم ترین ویژگی ماشین آلات اداری OKI قابلیت حمل همه کاره در رسانه ها محسوب می شود.

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟ برند ریکو RICOH ، غول سازنده چاپگر های پیشرفته

شرکت ژاپنی ریکو اولین محصول خود را با نام Ricopy 101 وارد صنعت چاپ کرد. ساختار این دستگاه کاملا ابتدایی و مبتنی بر استفاده از تونر خشک بود. این کمپانی روند رو به رشد خود را در پیش گرفت و توانست در سال 2009 موفق به عرضه اولین سری MFP دیجیتالی و پر رنگ شود.

دستگاه های Imagio MP C3500RC و Imagio C2500RC نخستین دستاوردهای مهم این برند محبوب جهانی به شمار می روند. اگر به دنبال کیفیت برتر چاپ هستید، چاپگر های لیزری رنگی ریکو، بهترین گزینه هستند.

 

برند زیراکس Xerox

زیراکس فعالیت خود را در سال 1906 و در زمینه تولید و فروش کاغذ عکاسی آغاز نمود. این کمپانی در سال 1938 موفق به چاپ زیرو گرافیک شد. Model A Copier نخستین دستگاه کپی درسرتاسر جهان بود و امکانات گسترده ای را برای کاربران به ارمغان آورد. طراحی و ساخت چاپگر های لیزری A4 و A3 در کارنامه درخشان این برند محبوب جهانی، می درخشد.

چه مارک پرینتری بهتر است؟ پیشنهاد رادین پرینتر به شما

تمامی برند های مطرح در صنعت چاپ، پرینترهای خود را بر اساس آخرین فناوری های روز دنیا طراحی و تولید می کنند. رادین پرینتر بر اساس تجربه چندین ساله خود، لیستی از بهترین مارک های پرینتر را در این مقاله ارائه نمود. اما در این بین طبق سال ها تجربه در این زمینه ، برند های اچ پی ، برادر و سامسونگ ، از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و خرابی کمتری هم دارند. حتی نمونه های استوک این پرینتر ها تا سالیان سال پاسخگوی نیاز کاربران خواهند بود و کمتر با مشکل مواجه می شوند.

امید است که توانسته باشیم در راستای اینکه چه مارک پرینتری بهتر است به شما کاربران محترم، کمک کنیم. کارشناسان ما در رادین پرینتر آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد مشخصات و ویژگی های انواع پرینتر های استوک موجود در بازار هستند. با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *